Brown

Jag har precis kommit hem efter att ha vart hos J´s pappa, vi har bytt till vinterdäck på bilen och sen vart och kikat i deras lägenhet dit dom flyttar imorgon.. Riktigt fin var den, helkaklat badrum med värme i golvet... Jag hoppas vi kommer få det undertiden vi bor kvar här, det är samma företag vi hyr av så jag tycker vi också borde få det, iallafall nu när dom har höjt hyrorna!

Jag har ju färgat håret också! Fast i lördags gjorde jag det, brunt vart det, men om nån dag ska jag lägga i en lite rödare färg med slingor tänkte jag.. men så här ser det ut nu iallafall...


Fast nästan ingen jag känner har lagt märke till det, konstigt...
Ser det bra ut, eller passade jag bättre som blond?

Snart börjar julkalendern, måste man ju se..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej, det ser mycket naturligare ut med brunt hår.. tycker du passar sjukt bra i det :).

2009-12-01 @ 20:56:52
URL: http://alekzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0