December

Jaha då är det första december idag! Och bara 14 dagar kvar tills min födelsedag! 20 år! =)
Tiden går så himla fort, tyckte det nyss var slutet på Januari.... Nån som såg Julkalendern på tv imorse? Jag skulle ha gjort det men försov mig till 11! så får kika ikväll var det var förnågot, säkert inte alls lika bra som när man var liten, typ mysteriet på greveholm, pelle svanslös, trolltider var också bra men den har jag sett i efterhand... Har ni någon favorit kalender som ni minns?

Idag är solen framme för första gången på lääänge, så ska nog dra med mig J och Dobby senare och se om man kan ta nå fina kort i skogen!



Nu ska jag kila ner till mamma på jobbet, vart spaghetti och köttfärssås över från igår som jag tänkte bjuda på, fast lite torr vart den men...


Kommentarer
Postat av: pelle

ojojoj! då får du gå på systemet sen :D

2009-12-01 @ 15:42:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0