En månad kvar!

Idag är det precis en månad kvar tills jag blir 20! Tyckte det var nyss jag sa att det är 8 månader kvar, tiden går snabbt, kanske lite för snabbt också? Känns som jag går och väntar på att något som kallas "det" ska hända... Nåt som förändrar livet lite grann, fast jag måste väl göra nåt för att det ska hända.... Ska nog börja med att ta tag i träningen och så, det kan vara en bra början, ölkaggen börjar komma.. haha..

Imorgon ska jag till skolan och träffa min engelska lärare får se hur det går.. En sväng på gymmet också förhoppningsvis! Men nu ska jag gå och sova så jag orkar allt jag ska försöka göra imorgon!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0