Måndag

God morgon! Eller middag kanske....
Är helt slut efter lördagen, då var jag ut med en kompis och vi hade riktigt kul! Men det var inte lika kul igår, kroppen var helt seg ända till kvällen vid 8 tiden började jag känna mig som en människa igen, gick och la mig vid halv 10 igår och vaknade nu för ett tag sen, sov mer än 12 timmar! Kanske behövdes!

Idag ska jag plugga Försäljning och Service, ska vara klar med kursen på två veckor, men det går nog bra, för det mest kan jag sen tidigare. Tvätta ska jag göra också, men J kommer hem lagomt till tvättiden börjar så han får hjälpa till lite...

Senare ikväll är det Ullared på Kanal5, klockan 8 tror jag det var, så då ska jag hem till mamma och kolla på det!

Ne nu ska jag plugga på så jag kommer en bit till provet jag ska ha på fredag, sen ska jag ta en promenad med Dobby innan det är tvätttid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0