Plugg plugg och plugg

Det känns som jag bara pluggar... har ett ganska stort prov på fredag sen ska jag vara klar med engelska uppgift på måndag så måste verkligen få in allt i huvudet så jag klara det.

Har hunnit tränat två dagar denna vecka också, så imorgon ska jag få jobba en stund sen ska vi och träna sen måste jag plugga igen, ska få hjälp med lite procentfrågor imorgon av mamma sambo... hoppas jag fattar något.

Nej nu måste jag slå upp boken och göra några uppgifter och kolla lite på bonde söker fru också..

Mitt paket från nelly har kommit, men jag måste vänta tills pengarna kommer för att hämta ut det, ska bli spännande och se om det passar och så..


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

har du testat att ha på spraybalsam då? :) när håret är torrt? annars kan du ju alltid testa med en mjuk hårlotion/vax för att få det kontrolerat fast jag använder själv balsam och det hjälper mig :p

2009-11-18 @ 21:11:13
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0