The gorilla

Hejsan!
Sitter och väntar på att Marre ska komma och även Sandra, sen ska vi dricka lite och umgås sen blir det utgång med Ebba Gold!

Jag och Marre var och shoppade igår, vi fyndade lite grejer, bland annat denna snygga gröna klänning med fet rosett och metallicrosa tights,så det ska hon ha på sig ikväll, hahhaa...




Vi hittade också jackor vi var tvugna att köpa! Haha nee skoja bara....

Efter shoppingen så vart det Idol hemma hos mig med ost och kex och lite vin, trevligt och mycket roligt hade vi! Marre tog ett kort på mig som jag ska skicka in med mina jobbansökan, man får alltid jobb lättare med ett foto på sig själv..


Eller vad tror ni? Får jag jobb snabbare med denna bild! haha... Två vindruvor instoppade under läppen!

Nee nu ska jag fixa mg lite, kanske slänger upp bilder under kvällen annars kommer det nog imorgon! Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha, det såg härligt roligt ut med vindruvorna! :D



Tack för kommentaren men det är tyvär rinte jag som har tagit bilden.. :)

2009-11-02 @ 18:44:24
URL: http://mahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0