torsdag

Sitter på mammas jobb och väntar på att hon ska komma tillbaka så ska vi gå på lunch snart. Ska jobba ikväll mellan 16-21 sen till nästa jobb sen hem till mamma och så åker vi till ullared i natt! Ska bli kul, ska passa på att köpa lite julklappar till folk. Tar med mig dator och kamera så jag kan blogga lite därnere och påväg ner. Kommer vara helt öm i öronen när vi är framme, syster ska ha med sig en kompis, brukar vara rätt flamsiga när dom är med varandra! men jag har ju mami!

jag var ner till djuraffären och skulle köpa ny mat till Dobby, tog en sort han brukar ha, sen skulle dom beställa hem specialmat till han för han är nakenhund, Mini beauty-För en frisk hud och glansigt päls skinn.

Jag fyller år om mindre är 2 månader nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0