Måndag

Nu har det stått still riktigt länge här inne... Min lilla Sally har jag lämnat tillbaka till ägaren för att hon var så nervös och stressig helatiden här hos oss.. Det va verkligen superjobbigt att lämna henne men det var nog bäst så!
Jag ska också flytta igen till en liten etta i smedjebacken =) Får se hur det blir..
Jag och mamma med fler va i Ullared i helgen så där handlade jag lite grejer till nya lyan, dyrt men det behövdes.. Så nu väntar jag bara på att bärkehus ska ringa mig och säga att jag får flytta in snart.
Idag står de jobb på schemat 11.30-20.00, men imorgon är jag ledig får se vad man ska hitta på då, kanske börja packa lite saker som man inte riktigt behöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0