Vårnytt

Igår satt jag och syster och skulle beställa kläder från H&M, min syster hade sett en bikini som jag ville ha, och att den hade kommit in i min strl igen så vi skulle skynda oss och beställa efter jag slutade jobbet. När vi väl skulle beställa så var bikinin redan slut!! Så jag fick beställa en mindre ifall att, men idag när jag kollade hade den kommit in i min strl igen, så jag skyndade mig att beställa innan de tar slut igen! Beställde lite annat också..
Fick hem nya katalogen igår, hittade en skit snygg skjorta med puffärmar, men idag när jag skulle beställa så var den redan slut? Hur kan det ta slut på en dag? Billig var den också...
Idag ska jag gå på step för första gången med Linnéa, hoppas det inte är allt för svårt, kommer nog skämma ut mig nog mycket ändå, haha...
Men innan de ska jag umgås lite med min lillebror i deras foto"studio", får se vad resultaten blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personligt bloggar Personligt
RSS 2.0